FTK

FasTracKids piedāvā attālinātās mācību risinājumus pirmsskolai un interešu izglītībai

Jaunais mācību gads būs jāuzsāk paredzot vairākus iespējamos darbības scenārijus, arī mācību iestāžu slēgšanu. FasTracKids programmas ir gatavas sniegt atbalstu pašiem mazākajiem bērniem, kuru attīstības process norit visstraujāk un ir visvairāk apdraudēts. Pētījumi liecina, ka katru mēnesi, kad bērns ir ārpus mācību iestādes – brīvlaikā vai COVID19 dēļ, bērns zaudē 4 nedēļu rakstpratību un 6 … Continue reading

Jaunais mācību gads būs jāuzsāk paredzot vairākus iespējamos darbības scenārijus, arī mācību iestāžu slēgšanu. FasTracKids programmas ir gatavas sniegt atbalstu pašiem mazākajiem bērniem, kuru attīstības process norit visstraujāk un ir visvairāk apdraudēts. Pētījumi liecina, ka katru mēnesi, kad bērns ir ārpus mācību iestādes – brīvlaikā vai COVID19 dēļ, bērns zaudē 4 nedēļu rakstpratību un 6 nedēļu matemātikas prasmes. Bērni aizmirst prasmes, kuras ir iemācījušies un, kuras nepielieto. Ja domā par to, ka viņi arī nemācās jaunu materiālu, tadzaudējumi dubultojas. Mācību plaisa, ar ko saskaras bērni visā pasaulē, rada šo iespējamo izglītības krīzi.


Pasaule jau vairāk kā pus gadu piedzīvo COVID 19 pandēmijas ietekmi. Latvijā saredzamas sabiedrības veselības uzlabošanās pazīmes, tomēr šobrīd nav nekādu pazīmju, ka vīruss izzudīs. Par to būs jārūpējas zinātnei un medicīnai.Tikmēr ir daudz ziņu par to, ka pasaule ir nonākusi krīzē. COVID 19 ir radījusi veselības aprūpes krīzi, uzņēmumuslēgšana ir radījusi ekonomisko krīzi. Esošā situācija sarūgtina mūs visus, jo mums nav kontroles pār šādām ārkārtassituācijām. Papildus mēs saskaramies ar vēl vienu iespējamu krīzi, proti, izglītības krīzi, pār kuru mums ir zināmakontrole.

Visā pasaulē veselības un drošības apsvērumu dēļ skolas ir slēgtas mēnešiem ilgi. Mācību iestādes ir mēģinājuši pāriet uzmācībām tiešsaistē ar lielu slogu, kas gulstas uz vecākiem. Vecāki ir centušies darīt visu iespējamo, lai palīdzētu saviembērniem mācīties mājās, kamēr daudzi vienlaicīgi arī strādāja mājās. Problēmas ir bijušas sarežģītas, ģimenes saskārās arpienācīgas sagatavošanas trūkumu, digitālo prasmju, infrastruktūras trūkumu, datora resursu trūkumu, laika trūkumu.

Izglītības uzņēmums ‘’FasTracKids Latvia’’ valdes priekšsēdtājs Eduards Fillipovs apliecina, ka kopš1998.gada 6,5miljoni bērnu pasaulē ir izmantojuši  FasTracKids programmas, attīstījuši galvenās pamatprasmes kritisko domāšanu,radošumu, sadarbību, komunikāciju un pārliecību. Šīs prasmes ir pierādījušas, ka sniedz mūsu FasTracKids daudz vairākiespēju savai dzīvei un nākotnei.

Viens no FasTracKids galvenajiem uzskatiem ir, ka mēs esam šeit, lai sadarbotos ar izglītības iestādēm un vecākiem. Kad COVID19 dēļ tika slēgti FasTarcKids mācību vietas pirmsskolas iestādēs un interešu izglītības centros, FasTracKids ātripārgāja uz digitālo komunikāciju ar virtuālu mācību platformu, lai mūsu FasTracKids bērni varētu turpināt attīstīt šīssvarīgās mācīšanās prasmes interaktīvi ar saviem klasesbiedriem un skolotājiem.

Ko mēs vēl varam darīt, lai palīdzētu izvairīties no šīs izglītības krīzes? Mēs saprotam, ka pasniedzēji saskaras artiešsaistes mācību nogurumu un izdegšanu. Pasniedzēji ir noguruši un bērni ir noguruši. Jaunajā mācību gadā mēs esam gatavi sniegt nepieciešamo atbalstu, lai mācīšanās ir jautra. FasTracKids nodarbībās mēs izklaidējamies ļoti nopietni, jozinām, kamūsu bērni mācās vislabāk, ja viņiem patīk tas, ko viņi mācās.

Tieši tāpēc mēs aicinām izmantot FasTarcKids digitālos resursus bērniem, pasniedzējiem un vecākiem. Tie ir paredzēti,lai sniegtu bērniem tādus piedzīvojumus ceļošana uz Ēģipti vai apburtas karaļvalsts apmeklēšana, dinozauru studēšanavai dažādu mākslas veidu izmēģināšana. Tie arī nodrošina ļoti svarīgu pamudinājumu izzināt un daudzpusīgi attīstīties, lai palīdzētu bērnam sagatavoties skolai.  


Comments are closed.